Statuetka Złoty Bankier

Plebiscyt „Złoty Bankier” na Facebooku

Trwa głosowanie Internautów w plebiscycie „Złoty Bankier 2011”. Wybiorą oni najlepsze produkty finansowe roku w 9 kategoriach z zakresu bankowości indywidualnej oraz produktów dla firm. Organizatorami konkursu, którego ideą jest docenienie i nagrodzenie banków najlepiej spełniających oczekiwania klientów, są serwis finansowy Bankier.pl oraz operator płatności internetowych PayU S.A. Tym razem plebiscyt ma także swoją odsłonę na Facebooku.

Trwa głosowanie Internautów w plebiscycie „Złoty Bankier 2011”. Wybiorą oni najlepsze produkty finansowe roku w 9 kategoriach z zakresu bankowości indywidualnej oraz produktów dla firm. Organizatorami konkursu, którego ideą jest docenienie i nagrodzenie banków najlepiej spełniających oczekiwania klientów, są serwis finansowy Bankier.pl oraz operator płatności internetowych PayU S.A. Tym razem plebiscyt ma także swoją odsłonę na Facebooku.

W tegorocznej edycji organizatorzy umożliwili Internautom głosowanie za pomocą kilku kanałów, w tym także poprzez Facebooka. Na fan page’ach PayU i Bankier.pl oraz kilku banków biorących udział w konkursie zamieszczono aplikację „Złoty Bankier 2011”, która ma charakter gry edukacyjnej. Facebookowicze, którzy zdecydują się skorzystać z aplikacji wezmą udział w konkursie sprawdzającym ich wiedzę z zakresu bankowości, finansów oraz e-commerce, a tym samym będą mieli szansę na zdobycie cennych nagród.

Działania crossowe pomiędzy kilkunastoma fan page’ami bankowymi związanymi z finansami zapewnią dotarcie do niemalże wszystkich fanów bankowości, co ostatecznie ma przełożyć się na zwiększenie zainteresowania plebiscytem „Złoty Bankier” wśród Internautów. Aplikacja jest już dostępna na fan page’ach takich banków jak: Kredyt Bank, Credit Agricole, Meritum Bank, Idea Bank, BNP Paribas, a w ciągu najbliższych dni pojawi się na kolejnych tego typu stronach.

- Taki plebiscyt to dla klientów doskonała okazja, by wyrazić swoje uznanie dla oferty proponowanej przez instytucje finansowe, a dla fanów banków sposób na sprawdzenie swojej wiedzy i wygranie atrakcyjnych nagród dzięki aplikacji na Facebooku. Fantastycznie, że tak wiele banków udostępniło strony fan page i bierze czynny udział w promocji plebiscytu w swoich społecznościach fanów – mówi Marcin Jabłoński, CEO PayU S.A.

Konkurs na Facebooku trwa od 2 do 23 stycznia, w podziale na trzy niezależne tygodniowe tury. W każdej z tur można wygrać iPada 2 16 GB oraz iPody Shuffle. Już za samo oddanie ważnego głosu w plebiscycie Złoty Bankier, gracz otrzymuje pierwsze 15 punktów na swoje konto. Od 9 do 15 stycznia trwa druga tura konkursu – zapraszamy do udziału.

Poza tym, codziennie zadawane są pytania o różnej skali trudności i adekwatnej do niej punktacji. Każdego dnia o godzinie 9.00 pojawiają się pytania podstawowe, jednak uważni fani śledzący dokładnie posty na fan page’ach PayU i Bankier.pl mogą zdobyć podpowiedzi, które pozwalają na złamanie tajnego szyfru do pytań ekstra punktowanych i szczególnie cennych w wyścigu po nagrody.

Koncepcję aplikacji oraz działania wspierające konkurs w mediach społecznościowych przygotowała i zrealizowała agencja faceADDICTED. Samą aplikację wyróżnia jej charakter, zbliżony do gry planszowej i pozwalający konkursowiczom na przechodzenie pomiędzy wieloma kartami oraz przygodami w poszczególnych dniach. Każda właściwa odpowiedź widoczna jest na koncie gracza jako sztabka złota, co również ma dodatkowy charakter angażujący.

Ogłoszenie wyników plebiscytu „Złoty Bankier 2011” odbędzie się 2 lutego 2012 r. podczas uroczystej gali w Teatrze Kamienica w Warszawie. Galę poprowadzi Artur Andrus, a gwiazdą wieczoru będzie zespół Perfect. Internauci będą mogli śledzić wydarzenie za pośrednictwem transmisji online w Bankier TV.

Informacje na temat wydarzenia można na bieżąco śledzić na www.ZlotyBankier.pl.

Link do aplikacji: http://www.facebook.com/PayUpl?sk=app_336747546352617.